Comenzile serverului

Aici vom discuta liber despre Serverul nostru sau despre informatii legate de CS

Comenzile serverului

Mesajde Susp3kt » Joi Iul 28, 2011 2:49 pm

Deoarece sunt si admini care sunt incepatori si poate nu stiu comenzile o sa postez mai jos comenzile de baza pe care trebuie sa le stie un admin.

Comenzi de baza:
amx_slay <nume jucator> - omoara un jucator.
amx_slap <nume jucator> [putere] - lovesti un jucator (daca nu setezi putere o sa dai cu 0 damage)
amx_kick <nume jucator> - Deconectezi un jucator de la server.
amx_banip <nume jucator> <durata> [motiv] - Banezi un jucator pe o perioada de timp (puneti durata 0 pentru permanent).
amx_vote <Intrebare> <Raspuns1> <Raspuns2> - Vot particularizat.
amx_votemap <harta1> <harta2> <harta3>
amx_addban <ip jucator> - dati ban unui jucator pe ip
amx_showip - va apare lista cu jucatorii care sunt activi si ip-urile acestora
amx_gag <nume> - da gag unui jucator. acesta nu va mai putea scrie in chat timp de 10 minute
amx_ungag - scoate gagul unui jucator

Cvar-uri mai necesare:

amx_cvar sv_restart <valoare>
amx_cvar mp_timelimit <valoare>
amx_cvar mp_freezetime <valoare>
amx_cvar sv_unlag 1
Susp3kt
Administrator
Administrator

Re: Comenzile serverului

Mesajde MERLIN » Joi Iul 28, 2011 3:30 pm

f buna idea , la cvaruri as mai adauga si comanda amx_cvar mp_roundtime - setezi durata de timp a unei runde ! :)
OFF-TOPIC : ;Susp3kt ce zici de plugin-urile de aici http://forum.bestrasova.ro/discutii-legate-counter-strike-f54/plugin-uri-merlin-t1774.html Le putem adauga pe server,? Voi face o varianta de destroy combinata cu fuckoff ,dar si cea de mai sus e buna :) !
׺°”˜`”°º× Admin Server Cs.BestRasova.Ro ̿ ̿ ̿̿̿̿̿’̿’\̵͇̿̿\=(•̪●)=/̵͇̿̿/’̿̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ׺°”˜`”°º×
MERLIN
Admini Server
Admini Server

Mesajde google2011 » Mar Aug 23, 2011 6:48 am

Da merline leam vazut dar nu cred ca poti tu combina alea dar iti urez norok suspekt ce zici ce propunerea lui melrin???? b-) :br
google2011
Power Member
Power Member